آدریناآدرینا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

ثمره زیبای عشق مامان و بابا

روزهای زیبا

1390/3/2 0:56
نویسنده : مامان ساناز
563 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان سلام

 niniweblog.com

امروز اول خرداد ماه بود و ماه اردیبهشت هم تموم شد و مامان ازاین بابت خیلی خوشحاله آخه عزیزم به امید خدا فقط 2 ماه تا وروده زیبات به این دنیا مونده و امیدوارم ایندفعه خدای مهربونم ما رو نا امید نکنه ...

niniweblog.com

 niniweblog.comفرشته کوچولوی من از همون جا عزیزم از ته قلب کوچولوت از خدای مهربونمون بخواه تا مامان و بابای منتظرت رو به آرزوشون برسونه

 

دوستت دارم عزیزمniniweblog.com 

 niniweblog.com

این چهارشنبه مامان وقته دکتر داره و قراره آقای دکتر یه سونوگرافی از عشقم انجام بده و از این به بعد هر15 روز یکبار باید برم پیش آقای دکترتا روز تولدت ...

 

niniweblog.com

عزیزم یه چیزی رو می دونی تنها کسی که از همه چیز باخبره فقط همون خدای مهربونه ... و مامان و بابا با تمام وجودشون دلشون رو سپردن بهش و تنها از اون همه چیز رو می خوان و امیدوارن به لطفش...

  niniweblog.com

 

خدای من نا امیدمون نکن و فقط با لطف و کرمت دلمون رو شاد کن ...

 دوستت دارم خدای زیبای من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نازنین نرگس نفس مامان
2 خرداد 90 1:19
ایشالا این دو ماه هم به خوبی تموم میشه عزیزم به ما هم سر بزن خوشحال میشیم