آدریناآدرینا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

ثمره زیبای عشق مامان و بابا

خاطره این روزها برای گلم

1390/2/31 17:27
نویسنده : مامان ساناز
595 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان سلامniniweblog.com

می خوام برات از سه شنبه ای که گذشت بگم که طبق معمول روزهای قبل مامان برای پیاده روی رفته بود به پارک نزدیک خونمون ( وای مامانی لحظه شماری می کنم گلم به زودی ببریمت به پارک برای بازی قربونت برم

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

مثل همه نینی گوگولوهایی که تو پارک می بینم ) داشتم میگفتم ... مامانی زنگ زد به گوشیم و گفت شب می آییم و کلی مامان رو سورپرایز کردن... 

niniweblog.com

 

ساعت 8:30 مامانی مهناز و بابایی علی و خاله طناز

niniweblog.com

و ...مامان جونی مامانیه من اومدن وحسابی من و بابا مهرداد رو خوشحال کردند

niniweblog.comniniweblog.com

 

... مامان جونی هم یه جعبه بزرگ شیرینی برامون زحمت کشیده بودند... وقتی صورت شاد و خوشحال مامان جونی رو دیدم نمی دونی عزیزم چه حس خوبی پیدا کردم و همون جا از خدای مهربونم با تمام وجود خواستم که این شادی رو بزودی برای مامان جونی و همه  هزار برابر کنه با وجود سالم و زیبای شما فرشته من...

niniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.com

مامانی اینا اومده بودن که با هم اتاق شما رو بچینیم و با دیدن اتاق شما و وسایلت حسابی ذوق کردند ولی خوب به پیشنهاد من قرار شد شام بخوریم و بعد از شام چیدن رو شروع کنیم ... البته مامانی مهناز خورشت رو درست کرده بودن اونم یه خورشت خوشمزه (مرغ ترش ) غذای مورد علاقه مامان ساناز ...niniweblog.comو منم برنج درست کردم و دور هم شام رو خوردیم و کلی هم خوش گذشت...

و در آخر چون هنوز یه کمی خورده ریزه هایی از وسایلت مونده مثل تشک تخت و چوب برای آویز کمدت چیدمان موکول شد به بعد ... هنوز خیلی وقت هست مامانی

niniweblog.com

راستی مامانی دفعه پیش که مامانی اینا اومده بودن خونمون وبلاگی که برای شما عشق مامان درست کردم رو بهشون نشون دادم و خیلی براشون جالب و قشنگ بود و حسابی مامان ساناز رو تشویق کردند

niniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نازنین نرگس نفس مامان
2 خرداد 90 1:20
وای که چه علایقی من و باباجی چند ماهه که چند تا کفش توی این راه خراب کردیم


با سلام به شما و ممنون از شما بابت توجهی که به نوشته هام داشتید امیدوارم شما هم در همه مراحله زندگیتون شاد و موفق باشید