آدریناآدرینا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

ثمره زیبای عشق مامان و بابا

سلامی با عشقی بیشتر

1390/2/19 1:31
نویسنده : مامان ساناز
245 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان دوباره سلامniniweblog.com

مامانی بعد از چند روز بالاخره قسمت شد برات بنویسم ٢ روز بود که من و بابا حسابی مشغول تغییرات وسایل اتاقها بودیم و اول هم از اتاق خودمون شروع کردیم اول فکر می کردیم زیاد جالب نشه ولی وقتی تموم شد حسابی کیف کردیم چون از اولش هم بهتر شده بود راستش همه کارها رو بابا مهرداد جونی تنهایی انجام داد و حسابی خسته شد و منم از اینکه نمی توانستم کمک بابا کنم ناراحت بودم ....niniweblog.com

مامانی به امید خدا تصمیم داریم کم کم اتاقت رو بچینیم گلم ...وای عزیزم نمی دونی مامان چه حالی داره هم خوشحاله و هم .... مامانی فقط و فقط دارم این روزها از خدای مهربونی که با معجزه زیباش دل ما رو شاد کرده می خوام که این شادی ابدی باشه و لحظه لحظه زیبای با تو بودن رو تجربه کنیمniniweblog.com

مامانی نمی دونم چیه که هر موقع یه کوچولو اضطراب و ترس می یاد سراغم بلافاصله خدای مهربون با نشونهاش دل نگران مامان رو آروم می کنه ...

niniweblog.com

خدای مهربونم ..خدایی که لحظه به لحظه با منی خیلی دوستت دارم خیلی خیلی ....

 

عزیز مامان قربونت برم که موقع نوشتنم همش تکون خوردی قربون اون دست و پای کوچولوت برم مامانniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زیبا مادر کوثر
20 اردیبهشت 90 18:26
وای چه احساس پاکیییییی
موسیقی وبلاگت هم عالیه


ممنونم از لطفی که به نوشته هایم داشتید و اونها رو قابل دونستید تا ازشون تو وب سایتتون استفاده کنید و امیدوارم در کنار دختر ناز و دوست داشتنی تون از زندگی لذت ببرید