آدریناآدرینا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

ثمره زیبای عشق مامان و بابا

دومین سلام به عشق کوچولوی مامان و بابا

1390/2/14 16:38
نویسنده : مامان ساناز
181 بازدید
اشتراک گذاری

گل زیبای مامان سلام niniweblog.com

امروز مامان لحظه شماری می کرد کارهاش تموم بشه  تا فرصت نوشتن رو برای گلش پیدا کنه... و 

niniweblog.comاز این بابت کلی خوشحال بود آخه عزیزم تا قبل از عید مامانی حسابی سرش شلوغ بود و گذشت روزها رو  متوجه نمیشد و این برای مامان عالی بود یکسری کلاس و بعد هم سر کار  خیلی خسته می شدم و لی خوب این بود که سرم گرم بود ولی بعد از تعطیلات عید متاسفانه مامان بد حال شد

niniweblog.com

و بیشتر برای عشق کوچولوش نگران شد و حرف آقای دکتر رو گوش کرد و همه چیز رو کنسل کرد و

niniweblog.com

حالا همش با فرشته کوچولوش تو خونه است و سعی می کنه تا این دوران باقیمانده برای عزیزش همراه با آرامش باشه الان مهمترین چیز برای من و بابا فقط سلامتی شما ست و فقط و فقط شمایی که مهمی مامانی 

  بابا مهرداد جونی هم حسابی هوای من و شما رو داره و سخت کار می کنه تا انشاالله در آینده روزهای خوبی رو برای همه هستیمون و گل قشنگمون بسازیم گلم می خوام از همین الان بدونی که بهترین بابای دنیا رو داری عزیزم ...بابایی که ذره ذره وجودش با عشق ... و تو حاصل همون عشقی  عشقی آسمانی بین  من و بابا  

 

عزیز دلم داستان عشق

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

 مامان وبابا خیلی

زیباست ودوست دارم یه روزی بشه که همش رو برات تعریف کنیم

و

 از همه مهمتر ورود زیبای تو عزیزم تو زندگی من و باباست

niniweblog.comniniweblog.com niniweblog.comniniweblog.com

 niniweblog.comو نمی دونی روزی که من و بابا از وجود آسمونیت با خبر شدیم چه روز زیبایی بود و نمی دونی عزیزم چه نور زیبای امیدی به دل و زندگی ما بخشیدی و همه اینها را تنها مدیون خدای عزیز و مهربونمون هستیم که ما رو فراموش نکرد و تو تمام لحظه های سخت زندگیمون همراهمون بود و با نور زیبای خودش دلمون رو گرم و آروم می کرد ولی خیلی سخت بود خیلی... و الان من و بابا هر لحظه با تمام وجودمون از درگاه خدا سلامت گل قشنگمون رو می خواهیم تا این دفعه با دیدن و لمس کردن و بوییدن وجود زیبای تو عشق من ... تمام  اون روزهای سخت و تلخ گذشته رو برای همیشه فراموش کنیم

به امید اون روز زیباniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)