آدریناآدرینا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

ثمره زیبای عشق مامان و بابا

6 روز مانده به دیدن روی زیبات عشق من

1390/4/24 1:13
نویسنده : مامان ساناز
534 بازدید
اشتراک گذاری

آدرینای مامان سلام

روز مونده به آغوش کشیدن وجود زیبات عشق من

 

نفس مامان امروز وارد 39 هفته شد...

عزیزم باورم نمیشه که کم کم داره این انتظار شیرین تموم میشه و فقط از خدای مهربونم می خوام وجود تو فرشته من سالم باشه و خودش بهترین رو برای همه مامان و بابا های چشم انتظار و همین طور برای این مامان و بابای عاشق و چشم انتظار و بین خودمون باشه  نگران ...بهترین رو رقم بزنه

خدای من ... مهربان من ... تنها یاد تویه که دله پر از هیجانم رو آروم میکنه ... می دونم که با منی... می دونم که همرامی همه جا... هر لحظه... پس نگاه پر از مهرت رو از این بنده ناچیزت بر ندار ... که به گوشه نگاهت محتاجم ... دوستت دارم مهربانم

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)